Si zamestnaný a nechceš stratiť prácu?
Chceš zmeniť prácu, ale potrebuješ nové vedomosti?
Tvoj aktuálny zamestnávateľ vyžaduje nové vedomosti a zručnosti?
Si na materskej alebo rodičovskej dovolenke a chystáš sa do práce?
Chceš si otvoriť živnosť alebo chceš začať podnikať?
Chceš sa lepšie uplatniť na trhu práce a potrebuješ rozšíriť svoje vedomosti v konkrétnej oblasti?
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny uhradí príspevok na vzdelávanie vo výške 100 % nákladov na vzdelávanie.
Názov kurzu | Termín odovzdania Žiadosti na ÚPSVaR do | Termín od | Termín do |
---|---|---|---|
Obchodná angličtina | 26.6.2023 | 18.07.2023 | 14.08.2023 |
Čerpanie grantov a dotácií s využitím digitálnych zručností a informačných technológií | 26.6.2023 | 18.07.2023 | 02.08.2023 |
Digitálne zručnosti aplikované v riadení projektu | 26.6.2023 | 18.07.2023 | 02.08.2023 |
Environmentálne postupy pri nakladaní so skladovými zásobami | 26.6.2023 | 18.07.2023 | 02.08.2023 |
Chceme Ti čo najviac pomôcť a uľahčiť ti proces podania žiadosti, ktorý pozostáva z nasledovných krokov:
1. Musíš sa zaregistrovať na Úrade práce ako „Záujemca o zamestnanie“ (dá sa to, aj keď pracuješ).
2. Vyplň priložený formulár a vyber si v ňom niektorý z našich kurzov.
3. Celú Žiadosť farebne vytlač, podpíš a zober na Úrad práce najlepšie osobne, alebo poštou, najneskôr 21 dní pred predpokladaným začiatkom vzdelávania.
4. Ak ti Úrad práce predloženú žiadosť schváli, uzatvorí s Tebou Dohodu o poskytnutí príspevku na vzdelávanie záujemcu o zamestnanie, v ktorej sú špecifikované konkrétne podmienky, za ktorých ti bude príspevok na vzdelávanie poskytnutý.
5. Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny ti uhradí príspevok na vzdelávanie vo výške 100 % nákladov na vzdelávanie iba v prípade úspešného ukončenia vzdelávania a splnenia všetkých podmienok v zmysle uzatvorenej dohody, na základe žiadosti o úhradu príspevku na vzdelávanie predloženej na Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny.
Rýchla online registrácia - vygenerovanie PDF podľa vyplnených údajov pre následnú registráciu na Úrade práce ako „Záujemca o zamestnanie“.
Digitálne zručnosti aplikované v riadení projektu
Rozsah kurzu: 60 hodín (1 hod/45
min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele
kurzu
Účastníci kurzu sa oboznámia so
základnými pojmami z oblasti projektového riadenia, znakmi a klasifikáciou
projektov, fázami projektu a základnými modelmi životného cyklu projektu. Taktiež
sa oboznámia s jednotlivými metódami a technikami používanými pri projektovom
riadení (sieťová analýza, CPM, PERT, paretov princíp, ganttov diagram a
ďalšie). Nadobudnú praktické zručnosti
pri príprave projektu. Účastníci kurzu budú oboznámení s metodikou logického rámca,
tvorbou plánov rozsahu, termínov a nákladov na projekt, plánovaním rizík,
tvorbou ganttovho diagramu, swot analýzy, Vennovho a pavúkovho diagramu.
Kurz je určený
pre u
chádzačov o zamestnanie, ktorí sa zaujímajú o
danú problematiku (prípadne sa uchádzajú o pozíciu projektového manažéra) –
projektoví manažéri, členovia projektových tímov – pracovníci projektových
oddelení a úsekov plánovania – vedúci pracovníci a zamestnanci, ktorí chcú
získať informácie o projektovom manažmente – podnikatelia (začínajúci,
existujúci) – všetci záujemci o danú problematiku.
Obsahová
náplň kurzu
·
Úvod do projektového manažmentu, základná
terminológia
·
Projekt – charakteristika, ciele, príklady
projektov
·
Projektový cyklus a jeho manažment
·
Plánovanie projektu
Ø
Stanovenie SMART cieľov a úloh
Ø
Metóda logického rámca (príklady tvorby)
Ø
Hierarchická štruktúra činností (WBS)
Ø
Organizácia projektu, projektový manažér a
projektový tím
Ø
Plánovanie času činností, míľniky projektu,
Ganttove grafy
Ø
Plánovanie prostriedkov a zdrojov
Ø
Riziká projektu
·
Riadenie a kontrola projektu
·
Ukončenie a dokumentácia projektu
·
Softvérová podpora v projektovom riadení
·
Najčastejšie nedostatky projektov
·
Príprava projektového zámeru – riešenie
príkladu
·
Plán ďalšieho osobného rozvoja
Čerpanie grantov a dotácií s využitím digitálnych zručností a informačných technológií
Rozsah kurzu: 60 hodín (1
hod/45 min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele kurzu
Neziskové organizácie, samosprávy, školy ale aj podnikatelia majú možnosť
uchádzať sa o desiatky miliónov eur z eurofondov a iných grantových zdrojov.
Viete však kde a ako hľadať informácie o týchto zdrojoch? Náš online kurz vám v
tom pomôže. Je vhodný pre všetkých záujemcov o granty, dotácie a eurofondy.
Vybaví vás praktickými zručnosťami a znalosťami, ktoré sú potrebné na
porozumenie problematiky a pochopenie procesu získavania financií z verejných
zdrojov.
Kurz je určený pre laickú
verejnosť, záujemcov o zamestnanie, ktorí si chcú zvýšiť šancu na uplatnenie
sa, udržania pracovnej pozície, resp. uplatniť sa v inom segmente trhu práce.
Obsahová
náplň kurzu
V rámci kurzu
sa naučíte:
Obchodná
angličtina
Rozsah kurzu: 100 hodín (1 hod/45
min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele kurzu
Kurz je zameraný na
komunikáciu v anglickom jazyku najmä pre zamestnancov firiem v rôznych
oblastiach so zameraním na odbornú terminológiu v jednotlivých sektoroch
hospodárstva.
Absolventi získajú
zručnosti a vedomosti v komunikácii s obchodnými partnermi v zahraničí (konkurenčnú
výhodu), čím si upevnia svoju pracovnú pozíciu u súčasného zamestnávateľa,
resp. sa budú vedieť lepšie uplatniť na trhu práce pri zmene súčasného
zamestnania. Školenie poskytne tiež najnovšie poznatky a jazykové zručnosti aj
pre záujemcov o zamestnanie, ktorí sa chcú zamerať na samostatnú zárobkovú
činnosť a spolupracovať so zahraničnými partnermi.
Kurz je určený
pre
zamestnancov ktorí pracujú v oblasti skladového hospodárstva a
logistiky, v oblasti marketingu a reklamy,
v obchodnom
sektore, v službách zameraných
na cestovný ruch, hotelierstvo
a gastronómiu a iných službách.
Obsahová
náplň kurzu
·
Rozšírenie slovnej zásoby v angličtine o oblasti
odborných pojmov a termínov
·
Interaktívne precvičovanie komunikácie
z konkrétnej odbornej oblasti
·
Diskusia o súčasných a aktuálnych témach, pracovných
postupoch a riešeniach problémov zameraná
na konkrétne prípadové situácie, ktoré sa bežne vyskytujú v práci zamestnanca
pri komunikácii v cudzom jazyku
·
Komunikácia v situáciách, ktoré vyžadujú zložitejšiu
výmenu informácií na odborné a špecifické témy
Marketing v službách
-
aktuálne trendy a smerovanie
Rozsah kurzu: 40 hodín (1 hod/45
min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele kurzu
Kurz je zameraný najmä na marketingovú komunikáciu zariadení
služieb/podnikov, ktoré na príkladoch z praxe privedie účastníkov k základným
riešeniam tejto problematiky.
Účastníci získajú najnovšie poznatky o aktuálnych trendoch v
marketingu (konkurenčnú výhodu), čím si upevnia svoju pracovnú pozíciu u
súčasného zamestnávateľa, resp. sa budú vedieť lepšie uplatniť na trhu práce
pri zmene súčasného zamestnania.
Naučia sa aké sú aktuálne marketingové nástroje. Spoznajú
marketingové trendy. Získajú informácie o reklame, marketingu a marketingových
kampaniach. Naučia sa novým zručnostiam a poznatkom z oblasti obchodu, predaja
a zákazníckeho servisu.
Účastníci kurzu sa naučia základy, ako získať bázu orientovanú na
pozitívne šírenie informácií, ako predchádzať negatívnym informáciám a v
neposlednom rade aj ako reagovať v prípade rozširovania negatívnych informácií.
Kurz je určený pre
manažérov a vedúcich pracovníkov (napr. riaditelia, zástupcovia,
rezervačný manažéri, pracovníci recepcie, revenue manažéri, zamestnanci
obchodného a marketingového oddelenia, konferenčný manažéri, zamestnanci s
výhľadom na obsadenie uvedených pozícií a bežní zamestnanci).
Obsahová náplň kurzu
·
Základy komunikácie a marketingu vo vybranom trhovom segmente
·
Marketing v printovej forme
·
Onlinemarketing
·
Marketing u existujúcich klientov, vernostné programy
·
Akciové ponuky, dražobné portály, zľavové portály...
Po osvojení si základných teoretických
informácií o marketingovej komunikácii a prezentácii účastníci zhodnotia
vlastné zariadenie, aby na základe cvičení a praktických projektov vypracovali
návrhy riešenia marketingovej komunikácie ich vlastného zariadenia, naprieč
všetkými relevantnými oddeleniami hotela.
Hlavné časti:
-
Vlastná online prezentácia
-
Prezentácia na www. stránkach tretích strán
-
Prezentácia na iných miestach regiónu
-
Propagačné materiály a komunikácia s klientmi
-
Iné druhy komunikácie a propagácie v podniku
Manažment v službách – Nové trendy a
zručnosti v krízových obdobiach
Rozsah kurzu: 56 hodín (1 hod/45
min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele kurzu
Účastníci kurzu zvládnu základy manažérskej práce, získajú najnovšie poznatky o aktuálnych
trendoch v manažmente, naučia sa ako
správne delegovať úlohy, robiť správne manažérske rozhodnutia a efektívne viesť
porady. Zlepšia svoju schopnosť motivovať jednotlivcov aj tím. Posilnia si prezentačné zručnosti v styku s nadriadenými,
podriadenými, kolegami a externými klientmi Získajú zručnosti, ako preventívne pôsobiť
proti stresu a zlyhávaniu v záťažových situáciách. Spoznajú aktuálne trendy
vedenia ľudí, change manažment, time manažment, manažment v kríze. Získajú
informácie o rizikách, rozhodovacích mapách a maticiach, naučia sa novým
zručnostiam a poznatkom z oblasti vedenia ľudí, delegovania a kontroly.
Kurz je určený
pre manažérov a vedúcich pracovníkov (napr. riaditelia, zástupcovia,
finanční manažéri, účtovníci, marketingoví pracovníci, vedúci prevádzok a pod.).
Obsahová náplň kurzu
·
Manažérske štýly vedenia a možnosti ich využitia
·
Podstata manažérskeho cyklu
Ø
plánovanie
cieľov metódou SMART, zadanie úlohy, kontrola a poskytnutie konštruktívnej spätnej väzby
Ø
orientácia na
ciele a aktivity potrebné pre ich dosiahnutie, pravidelné vyhodnotenie a nápravné opatrenia
·
Budovanie efektívneho systému vedenia - umenie
udržiavania disciplíny využitím primeranej direktívnosti
·
Motivácia spolupracovníkov
·
Základné princípy delegovania - zrozumiteľné zadanie
úlohy, rozdelenie kompetencií, právomocí a zodpovednosti
·
Význam a cieľ kontroly
·
Manažérske rozhodovanie - prípadové štúdie
a tréning
·
Efektívne vedenie porád - typy porád, dodržiavanie
časového harmonogramu, zvládanie problémových situácií, práca s otázkami a
rozdielnymi názormi účastníkov porady, prijatie rozhodnutí, určenie úloh
a termínov
·
Príprava obsahovej stránky porady, výber účastníkov a
technického zabezpečenia
·
Individuálne potreby a prednosti jednotlivcov a
motivácia k pracovnej výkonnosti a participácii pri tímovej práci
·
Zákonitosti vedenia ľudí, vlastný štýl vedenia ľudí a
vhodné vyberanie efektívneho štýlu pre jednotlivcov a tím
·
Využívanie zákonitosti budovania úspešného a
efektívneho pracovného tímu, ktorý je zárukou prosperity firmy v oblasti
ľudských zdrojov
·
Modifikácia svojho správania pri riešení
konfliktných situácií s použitím asertívnych techník
·
Krátkodobé aj dlhodobé naplánovanie
prioritných úloh, efektívne organizovanie práce, stanovenie cieľov,
delegovanie, vedenie krátkej porady
·
Efektívnejšie zvládanie stresu,
zvyšovanie istoty a sebadôvery
Rozsah kurzu: 60 hodín (1 hod/45
min)
Forma kurzu: online, priama komunikácia s lektorom
Ciele kurzu
Kurz je zameraný
na získanie vedomostí a zručností v oblasti nakladania s materiálom
a zásobami na sklade v bežnom podniku ale aj vo firme pre
podnikateľov a živnostníkov. Účastníci kurzu spoznajú postupy zásobovacích
činností, ako aj celý proces skladovania od príjmu až po vyskladnenie tovaru.
Naučia sa efektivitu obstarania skladových zásob a efektívne nakladanie so
zásobami s dôrazom na úsporu finančných prostriedkov firmy. Budú vedieť pracovať
so skladovým softvérom a získajú zručnosti pri využití PC v skladovej
evidencii a vedení ekonomickej agendy. Dokážu identifikovať a označovať tovary.
Naučia sa manipulovať so zásobami, riadiť ich tok, organizovať ukladanie
materiálu s ohľadom na potreby podniku. Budú ovládať právne predpisy súvisiace
s bezpečnosťou práce a protipožiarnou ochranou.
Kurz je určený
pre širokú verejnosť
, záujemcov, ktorí chcú pracovať v
oblasti skladového hospodárstva a logistiky
, živnostníkov, všetkých zamestnancov akýchkoľvek profesií, ktorí využívajú akýkoľvek
materiál pri svojej práci, obchodní zástupcovia, riaditelia, vedúci
a pracovníci zásobovania a skladov.
Obsahová náplň kurzu
·
Bezpečnosť pri manipulácii
·
Vlastnosti manipulovaných
materiálov
·
Preprava a manipulácia v sklade
·
Organizácia práce v sklade
·
Obstaranie zásob
·
Plánovanie a riadenie zásob
·
Práca so skladovými systémami, obeh
dokladov
·
Použitie obalovej, skladovej a
manipulačnej techniky
·
Inventarizácia
·
Efektívne nakladanie s materiálom a
zásobami
Ivana Krasku 14, 934 01 LEVICE
+421 907 344 188
kancelaria@swot.sk
sekcia Vzdelávanie odídencov – vzdelávacie aktivity
0948 870 872
vnukova.swot@gmail.com
sekcia Vzdelávanie odídencov – vzdelávacie aktivity
0903 572 155
bernath.swot@gmail.com